Realitní obchodník/ce

komerční nemovitosti

Co by jsi dělal/la?

Nejdříve projdeš 4 + 6ti denním školením RE/MAX, státní zkouškou Realitní makléř, a 2 denním školením COMMERCIAL specialista. Pak následuje praxe pod vedením zkušeného experta - mentora. A co budeš dělat? Zejména elektronicky, telefonicky, písemně a osobně komunikovat s novými i stávajícími klienty (podnikatelé, firmy, společnosti) s cílem vyhledat obchodní příležitost pro prodej našich služeb (k tomu dostaneš postupy, návody a školení, jak to máš dělat, abys dosáhl/la výsledku).

Jakmile identifikuješ obchodní příležitost, budeš jednat s klientem tak, abys mohl/la posoudit a vyhodnotit obchodní příležitost (anebo i tržně ocenit nemovitost, nebo obchodní podíl). Dále zpracuješ, naceníš a odprezentuješ nabídku našich služeb klientovi (tzn. nadefinuješ jaké služby a za jakých podmínek dovedou požadavek klienta k cíli, případně oslovíš spolupracující subjekty k účasti na realizaci) a současně nabídku vyjednáš směrem k uzavření smlouvy, nebo získání objednávky. Vybavíme Tě vším potřebným (tedy argumentací, posílíme Tvé dovednosti, a předáme Ti zkušenosti) tak, abys byl/la schopen/na smlouvy a objednávky získávat. Musíš jen chtít!

Na základě uzavřené smlouvy, nebo objednávky, pak budeš koordinovat (a některé služby přímo realizovat, např. realitní služby) až dosáhneš výsledku. Průběh a jednotlivé dílčí výsledky z činností budeš k zakázce zadávat, spravovat a vykazovat v systému RE/MAX (opět dostaneš návod a školení, jak v systému pracovat). Zároveň povedeš výsledkový reporting na klienta. Samozřejmě veškerá Tvá činnost bude vedena, podporována a inspirována mentorem.

P.S: Kdo by si chtěl ověřit svůj obchodnický skillset, pro něj máme připravený pod tímto qr kódem jednoduchý (a i zábavný) dotazník

Na naší centrále RE/MAX COMMERCIAL v Praze, chceme dát pracovní příležitost novým kolegům a kolegyním, kteří chtějí zhodnotit změny na pracovním a realitním trhu ve svůj prospěch.

Kdo jsme?

My jsme tým B2B specialistů a naše DNA stojí na základu win-win-win, čest, loajalita a změna. V našem týmu děláme odbornou práci, která nás baví a dává smysl - firmy, podnikatele a investory činí úspěšnějšími. Zkušenosti a odbornost si nenecháváme pro sebe, a týmovou práci kořeníme inspirací, motivací a podporou v seberealizaci.

Co Ti nabídneme?

Rozhodně prostor a příležitost pro osobnostní rozvoj; silně motivační ohodnocení (po zapracování více jak 150 tis. Kč/měs.); aktivní podporu a upřímný zájem na Tvém úspěchu; skutečně flexibilní pracovní dobu; silnou značku a prostředí mezinárodní firmy; tým kolegů - profesionálů a naprosto pohodovou atmosférou; různé firemní benefity po zapracování (zvýhodněný operativní leasing na vozy VW a ŠKODA; zvýhodněný tarif telefonního operátora atd.); příležitost pro zvyšování kompetencí a budování kariéry; účast na firemních akcích (i s rodinami), celorepublikového i mezinárodního rozsahu a spousty dalších výhod, možností, uznání a ocenění.

A co by jsi měl/a splňovat?

Mít min. středoškolské vzdělání, čistý trestní rejstřík a hlavně chtít a mít zájem učit se novým věcem ... vše ostatní Tě totiž naučíme ;-).

Zasláním životopisu v písemné podobě, nebo odesláním kontaktních údajů prostřednictvím tohoto formuláře souhlasíte, aby společnost HH MULTIBRAND GROUP a.s., se sídlem BC ROKYTKA, PSČ 190 00 Praha 9, Česká republika, IČ 067 43 846, zpracovávala Vaše osobní údaje pro vlastní potřebu a potřebu ostatních společností skupiny HH MULTIBRAND GROUP a.s., které jsou majetkově provázány, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR), se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.